Ønsker du å forhandle FlipBelt i Norge?
FlipBelt forhandles kun forhandlere av sports- og treningsutstyr. Dersom du ønsker å forhandle FlipBelt i Norge ta kontakt med Ina Sandengen på ina@sportsonic.no
Partene:
Selger er SportSonic Norway AS, Rådyrveien 24 3032 Drammen, kundeservice@sportsonic.no, org.nr: 913 438 477 MVA, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen
Bestilling
Salg via denne nettsiden reguleres av bestemmelsene i forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.
Priser
Prisene i vår nettbutikk inkluderer 25% moms.
Betaling
Vi benytter Klarna og Vipps betalingsløsninger for din sikkerhet og behagelighet. Dette er de største betalingsløsningene på nett i Norge, som flere hundre nettbutikker benytter.
Kansellering av bestillinger
Alle bestillinger betraktes som bindende. Du mottar en ordrebekreftelse pr e-mail med all informasjon, i tillegg mottar du en e-mail med informasjon når produktet er sendt fra vårt lager.
Ordren kan kanselleres frem til du har mottatt eposten med at produktet er sendt. Det gjør du gjennom en epost til kundeservice@sportsonic.no
Levering
Normale bestillinger sendes som brev og kommer direkte i postkassa di. Dersom bestillingen din er av en størrelse at den ikke kan sendes som brev så sendes den som Postens Servicepakke og du får en hentelapp. Bestillingen din sendes innen 2 arbeidsdager etter at du har bestilt.
Leveringen regnes som skjedd i det du har mottatt sendingen din.
Retur
Du har 14 dagers returrett etter at produktet er mottatt. Du må selv dekke fraktkostnaden ved retur, og vi aksepterer at du sender pakken i retur til oss som brev der det er mulig i henhold til postens regelverk. Da koster porto 55,-. Vi behandler og tilbakebetaler alle aksepterte returer innen en uke etter at vi har mottatt varen.
Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og produktet må ligge i originalemballasjen.
Du kan returnere en vare uten å oppgi grunn for dette, men det er et ønske at du beskriver returårsak på returskjemaet.
Reklamasjon
Alle produktene våre har 2 års garanti i henhold til kjøpsloven. Dersom du opplever problemer med produktet ditt som tilsier at noe er galt med det, ber vi deg kontakte oss på kundeservice@sportsonic.no og forklare problemet du opplever. Vi svarer alle henvendelser i løpet av to arbeidsdager.
Force majeure
Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.
Minimumsalder
For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kan du få en myndig, f.eks. en foresatt, til å handle for deg.
Opplysninger gitt i nettbutikken
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.